تغذیه و تناسب اندام
23 خرداد 1397
شما اینجا هستید: ویزئو > ویدئو > تغذیه و تناسب اندام > بی رویه پروتئین مصرف نکنیم

بی رویه پروتئین مصرف نکنیم

خبرهای مشابه
بدون مشورت پروتئین مصرف نکنید
بدون مشورت پروتئین مصرف نکنید

به گفته کوروش جعفریان متخصص تغذیه، میزان مصرف پروتئین برای یک ورزشکار به منظور افزایش حجم عضلات ۲ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است.این متخصص به ورزشکاران توصیه کرد برای مصرف پروتئین حتمن با یک متخصص تغذیه مشورت کنند.

پروتئین غذایی به درمان کبد چرب کمک می‌کند
پروتئین غذایی به درمان کبد چرب کمک می‌کند

محققان یک مطالعه دو سالهای را برای تعیین اثر طولانی مدت پروتئین غذایی بر روی کبد چرب پس از کاهش وزن انجام دادند و دریافتند نیمی از این بیماری با مصرف پروتئین غذایی قابل درمان است.

چگونه کمبود پروتئین در بدن را تشخیص دهیم؟
چگونه کمبود پروتئین در بدن را تشخیص دهیم؟

کارشناسان سلامت مصرف روزانه ۴۶ و ۵۶ گرم پروتئین را به ترتیب برای زنان و مردان بزرگسال توصیه می‌کنند.

خوردن سیب جادویی را فراموش نکنیم
خوردن سیب جادویی را فراموش نکنیم

در میان میوه ها، مصرف روزانه یک عدد سیب اختلالات روده را برطرف کرده و با وارد کردن قند به جریان خون میزان انسولین را هم کنترل می کند.

شیکولوژی؛ رژیمی سرشار از پروتئین
شیکولوژی؛ رژیمی سرشار از پروتئین

رژیم شیک پروتئین یک رژیم مناسب برای کاهش وزن در کوتاه مدت است.

شیر سویا؛پروتئین گیاهخواران
شیر سویا؛پروتئین گیاهخواران

بسیاری از محصولات سویا به‌خاطر پروتئین بالا در رژیم غذایی گیاه‌خواران جایگزین گوشت می‌شوند.

غذا را حربه تشویق و تنبیه کودک نکنیم
غذا را حربه تشویق و تنبیه کودک نکنیم

یک متخصص تغذیه معتقد است که دلیل عدم تمایل کودک به خوردن غذا ، می تواند به جهت عدم آشنایی مادر با روشهای صحیح تغدیه ای هم باشد.

افسردگی را پنهان نکنیم
افسردگی را پنهان نکنیم

اگر به افسردگي دچار شديم، خودمان را سرزنش نکنيم؛ چون افسردگي، بيماري کاملا قابل درماني است.